Aku dan Seni


[90 minutes]-shoulders
Sedang aku tekun meneliti dan mencari wallpaper di internet, aku tiba-tiba teralih kat satu gambar ni. menarik gambar tu. Dalam gambar tu ada seorang perempuan hendak mencapai sesuatu di atas pokok dan di bantu orang sorang laki...Menarik ke? Macam tak je. Yang menarik pun sebab perempuan tu lawa...hahaha...then aku beralih ke gambar sebelahnya dan dalam gambar tu menunjukkan ada seorang perempuan sedang melakar mural pada dinding. Dari dua gabungan itulah terhasilnya lukisan ni. Dan buat masa sekarang lukisan ni paling best. Macam menarik je.. Ada skit-skit unsur blues gitu.. any coment?...chowz..

Share this:

 
Copyright © [ wa23r ] Deviate Form The Norm. Designed by OddThemes & VineThemes