How to draw!

video

Haha...korang mesti bosan dah asyik tengok lukisan aku je kan..dah la xbrapa lawa..xpe..janji aku suka..haha..so kali ni aku nak mengajak korang melukis plak..mana la tau ada bakat terpendam.. aku xde la terer pun lukis.. kadang2 kena rujuk jugak kalo nak lukis tu.. (imaginasi xcukup power la..) so... tanpa membuang masa.. jom sama2 melukis... bagi sapa yang dah tau tu xpe la..bagi siapa yang xbaca naruto tu...ni salah satu karakter dalam naruto..nama minah ni ino.. semoga berjaya..(kepada sesiapa yang xtahu..kat atas tu video ye)

Share this:

man said...

pergh.....hebat2

are-na said...

best2... menarik..

Wan Haswazer said...

hehe...tq2!ni boleh bergiat lagi ni.

+MisZ NuRuL+ said...

sy pon shker melukis gak~~~ haha
tp2..tade ar terer cm kamoo~ cm katun2 anime jep! hak3 :DD superb ouhh lukisan kamoo!!

 
Copyright © [ wa23r ] Deviate Form The Norm. Designed by OddThemes & VineThemes