Sungai Gangga yang suci lagi murni...

Halo semua..mesti korang boringkan, asyik tengok widget je...xksh la apa korang rasa kat sini aku nak kongsi gambar2 menarik...xkesah la korang dah tengok ke blum aku tetap nak kongsi.."sharing is caring"..haha..
Crita dia macam ni..orang kat India percayayang sungai Gangga ni suci n boleh hapuskan dosa (Agak2 banyak dosa tu jom kita mandi ramai2). Pastu orang yang dah mati pun diorang hanyutkan kat sn..amacam ada berani nak g sn...




Ni Sekitar Sg Gangga



Kat situ jgk diorang bermandi manda n basuh baju..
Gambar2 kat bawah korang layan je la..











*Klik gambar untuk besarkan gambar ye..

Share this:

NieSah said...

kalo bnyak dosa tuh akan mati dlm sungai tuh la ea..di kira Tuhan x ampunkan?
haha..nisah memandai..

wa23r said...

ntah la...ye kot.haha..juz tau yang sg tu nk sucikan dosa..so pe lagi..basuh baju lg la kompem cuci..

dLa said...

ee.
nape byk mayat ?
msti sg 2 bau bangkai kn.
hahahah

wa23r said...

Mst la banyak mayat..coz diorang sengaja hanyutkan mayat2 kat sg tu..nk tau bau bangkai ke x try la pg sn..hehe

ielamorry said...

hish.

mengerikan tengok. huhuhuh :(

raira said...

alangkah bersih dan suci lagi menyucikan manusia gila tu huhu.apsal pengotor gila..cmne leh selamber badak je basuh bj ngn mandi manda kat situ sdgkan depan mata diorang nmpk dah ada byk mayat.badak pun tak gila cmtu T_T

wa23r said...

haha..btl2 raira..sokong sgt2!!

lizz said...

yucks!mandi n semue2 kat sungai camtu??geli eh.huhuhu

cik erin said...

ok hari ni confirm tak payah makan.
*ngeeee....*

Guo Guo said...

gucci shoes
tommy hilfiger outlet
nike running shoes
hermes belt
kansas city chiefs jerseys
air max 2015
the north face clearance
mizuno running
north face jackets
ralph lauren uk
philadelphia eagles jerseys
hermes birkin
atlanta falcons jersey
coach outlet
bottega veneta outlet
michael kors uk
mulberry uk
air jordan shoes
mulberry outlet
nike trainers
chanel handbags
tory burch outlet
dallas cowboys jersey
custom mlb jerseys
cheap football shirts
seattle seahawks jerseys
baltimore ravens jerseys
new york giants jerseys
kate spade outlet
golden state warriors jerseys
boston celtics jersey
air max 2014
the north face uk
christian louboutin uk
ugg boots
michael kors uk
nike air max uk
mbt shoes
chicago bulls jersey
san francisco 49ers jerseys
a chang 0609

方松腾 said...

nike shoes
cheap oakley sunglasses
snapback hats
soccer jerseys,cheap soccer jerseys,cheap soccer jerseys for sale,soccer jersey,usa soccer jersey,football jerseys
cheap uggs
cheap ugg boots
ugg boots
uggs outlet
wedding dresses
chicago blackhawks
christian louboutin shoes
louboutin uk
fitflops sale clearance
coach outlet,coach outlet online,coach outlet store
coach outlet store

 
Copyright © [ wa23r ] Deviate Form The Norm. Designed by OddThemes & VineThemes