Malaysia = Awesome!

Tahniah kepada Malaysia..selangkah untuk memenangi Suzuki Cup 2010.. Memg superb Malaysia main....isu laser ni bagi aku mmg minor n memg xde sbb utk Indonesia kalah disebabkn oleh laser.. tp mmg bodoh jgk penyokong Malaysia yg main laser tu.. Cuba la wat benda berfaedah skit..tgk pe jd..dh jd kontroversi..xpasl2..padahal mmg Malaysia mmg layak menang kot..Pape pun..Malaysia Football Team mmg Awesome...

"TANAH TUMPAHNYA DARAHKU"

Keputusan akhir Malaysia vs Indonesia 2010 Final 1st leg
Malaysia 3 – 0 Indonesia

M.Mohd Sali 61'

M.Shamsuddin68'

M.Mohd Sali 73'

*jumpa di jakarta 2nd leg..kita buat Garuda celup tepung...hahaha





Seat aku of course vip..haha

Family Mahali Jasuli, Pemain Pertahanan, Jersey no.18

Mr. and Mrs Wasabi...aku xtau mcm na dorang ni boleh telan Wasabi macm makn nasi..pelik2!

Blasah masuk kat vvip - ni seat KDYMM Tengku Presiden FAM

Seat Presiden AFF YAM Tengku Tan Sri Dato' Seri Ahmad Rithaudeen

Yang ni plak dengan kerabat Sultan Pahang..kot2 la kn jd kerabat jgk ke nnt..haha


Dengan player sub Malaysia.. Faizal

Kat tongah2 padang..

Ada gaya manager x?Hahahah....

1st time aku sampai kat tiang gol kat Stadium Bukit Jalil ni...


Share this:

 
Copyright © [ wa23r ] Deviate Form The Norm. Designed by OddThemes & VineThemes