Mamak... Teh Tarik satu!!


Mungkin aku ketinggalan dengan menu baru sempena tahun baru ni? Mungkin aku xupdate dengan sebutan2 baru untuk menu baru 2011? Mungkin...kn2?Macam na pun aku nak post jugak benda yang macam best je aku tgk...yela..kalau tak tahu baik tanya orang yang tau..xpasal2 wat malu je kan.. xpasal2 buat aku gelak!hahahaha....


Gambar ni aku ambik kat kedai mamak Presint 9. Putrajaya.. so sp2 nk rasa teh tarikh bleh la psana.. so untuk tahun 2011 ni kena tukar skit la... " Mamak, teh tarikh satu!" haha..

Share this:

 
Copyright © [ wa23r ] Deviate Form The Norm. Designed by OddThemes & VineThemes