Bayi yang dibaling dari Tingkat 17

Ish2... dasyat n sungguh kejam!! Binatang sayangkan anak dia..ni lagikan manusia tergamak wat mcm tu.. so senang je..maknanya orang yang buat tu kategori bawah binatang la..kan? Ni pandai "main" tapi xpandai simpan.. peringatan kepada semua remaja2, juga bukan remaja diluar sana dan juga kat diri aku sendiri, zina tu haram... pastu menzalimi lagi... berdouble2 la dosa.. memng dosa pahala suara dari Allah.. kita xleh pertikai n buat kiraan.. tapi secara kasarnya mcm tu la.. harap semua ambik teladan.. jangan buat macam ni.. macam tu.. nnt akhirat kelak jugak menyesal... pasal tajuk tu aku tak pasti yang memang dari tingkat 17 ke tak, tapi yang penting dari tempat yang tinggi bayi ni dicampak.. menurut penghantar email la.. tempat n waktu pun gua xtau.. kalau ada info share2 la..

gambar untuk tatapan yang betul2 tegar and AMARAN! jangan tengok sebelum,semasa n selepas makan..








Share this:

 
Copyright © [ wa23r ] Deviate Form The Norm. Designed by OddThemes & VineThemes