Balaknya sangat la WTF!?

Bukan nak kutuk mana2 pihak atau menghina.. tapi boleh bet ngn korng yang korang pun sama pemikiran macam aku.. Pernah tak korang jalan2 kat mana2 la.. pastu selisish dengan couple yang mana awek punya la cun.. tapi balak mcm WTF!?(*macam la aku ni hensem.. so whatever la) haha.. ada x? gambar kat bawah ni antara contoh yang ada dan yang awesome aku bagi korng tengok..haha.. kat Malaysia macam na plak?









# kan betul aku cakapppp~

Share this:

 
Copyright © [ wa23r ] Deviate Form The Norm. Designed by OddThemes & VineThemes